Reklamace notebooku HP ProBook 430 u Dileris a.s.

Přítelkyně si před časem pořídila notebook HP ProBook 430, notebook je to pěkný, menší, lehký a člověk by měl z něho určitě radost. Bohužel už když jsem ho viděl poprvé, tak mě nemile překvapilo příliš hlasité cvakání disku, začal jsem tušit, že je něco špatně.

A opravdu po nějaké době se zničehonic začal hroutit Windows 8 a při spuštění různých programů vyskakovaly chybové hlášky, většinou o chybějícím souboru. Tak nějak pomohlo obnovení systému, ale u toho jsem neskončil a zobrazil jsem si S.M.A.R.T., údaje o disku. A pak už bylo jasno.

smart

Z výpisu S.M.A.R.T. je viditelné, že příliš mnoho chyb vykazuje hodnota Seek Error Rate, což vysvětluje cvakání a problémy s diskem. Už bylo jasno, že disk je vadný a notebook poputuje do servisu.

Notebook byl kupován na eshopu czc.cz a ten doporučuje reklamovat notebook přímo u firmy Dileris a.s., čímž se reklamace o něco urychlí. Ve středu 19.2.2014 jsme tedy notebook odnesli na reklamaci do brněnské pobočky firmy Dileris a.s., ještě ten samý den volal servisní technik a oznámil, že objednal nový disk a zeptal se, jestli máme zálohovány data.

Uběhlo pár dnů a v pondělí 24.2.2014 jsme dostali emailem i telefonicky oznámení, že notebook je již opraven a můžeme si ho vyzvednout, a tak jsme si pro něj druhý den jeli. Notebook byl tedy opraven během pěti dnů, což rozhodně není špatný výsledek.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *